Gesprekken - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu Gesprekken - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu

Gesprekken

Door: Nathasja

Blijf op de hoogte en volg Nathasja

22 April 2017 | Kaap Verdië, Sal Rei

hoi hoi allemaal,

De eerste dagen zijn alweer verstreken en de vorderingen komen op gang. Gister gesprek gehad met een man die contacten heeft bij de ICA (een organisatie voor wees en straat arme kinderen). Dat gesprek was al vrij positief maar gaf nog geen zekerheid.

Hij had met het ICA gesproken en ze willen graag mijn CV ontvangen, wanneer zij nog steeds enthousiast zijn na het zien hiervan, mag ik op gesprek komen en wordt er gekeken hoe en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Vandaag nog 2 gesprekken mogen hebben. Het eerste gesprek verliep voor mij al lekker chaotisch met een hoop gestress. Op dit moment bevind ik me in Estancia de Baixo, dat betekend z'n 15 km van het stadje. Geen taxi/bus betekend geen vervoer.... en je raadt het vast al, ik stond te wachten en helaas, na 30 minuten stond ik er nog steeds. Na de man gebeld te hebben toch van ver een taxi laten komen. En ja hoor 30 minuten te laat maar een goed gesprek mogen hebben. We hebben besproken dat wanneer mogelijk ik mee ga met een quad tour, zo kunnen we gemakkelijker de tours verkopen, omdat we weten hoe het in zijn werk gaat. Verder kunnen we zijn tours verkopen en hoopt hij de Nederlandse Markt aan te spreken met ons! Nou daar gaan we dan maar even iets van maken natuurlijk!

Verder ook nog een gesprek mogen hebben met Naturalia, ook een goed gesprek gehad. We mogen reclame gaan maken voor de tours, maar ook hebben zij mij een baan aangeboden. Ik zou aan de slag kunnen gaan als Nederlandse tourguide bij de schildpadden tours van juli tot en met oktober, met een minimale aantal tours van 3 per week. Wat een kans! Maar kan ik wel zo lang weg? Dus voor mezelf nu even alles op een rijtje zetten en spoedig beslissen of ik deze geweldige kans met beide handen aanpak.

Uiteraard zou het een geweldige kans zijn! Overdag werken aan Boa Vista Carefy en Boa Vista Felicidade en 's avonds werken met geweldige dieren! Maarja wat zouden jullie doen??

Verder staat er nog van alles op het programma, een walvissen tour, een gesprek met nog een bedrijf, ZWEMMEN en ZONNEN, lol maken, nadenken en kijken naar alle mogelijkheden en kansen die zich voordoen.

Nou jullie horen mij snel weer!

Fijne zondag (alvast)

  • 23 April 2017 - 10:38

    Mariette :

    Hoi Nathasja, wat een kansen! Wat wil je zelf? Neem het leven zoals het komt en geniet ervan. Succes met nadenken en vooral...voel wat je wilt. Groetjes Mariette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathasja

Mijn vakanties op Boa Vista, Kaapverdië. Wanneer wij weer eens afvliegen naar Boa Vista, liggen wij niet alleen maar lekker op het strand te genieten. Maar zijn wij ook druk bezig met van alles en nog wat! Op mijn profiel wil ik jullie graag op de hoogte houden van het werk dat wij doen. Uiteraard is dit ook op facebook te volgen, maar hier wil ik het graag in verhaal vorm met jullie delen, zodat iedereen op de hoogte blijft. Sinds 9-2-2017 is het officieel, Boa Vista Felicidade is een stichting en kunnen wij hopelijk nog meer betekenen voor de bevolking op Boa Vista. Maar op deze manier kan iedereen bijvoorbeeld nog beter hun eigen donaties volgen. Want waar blijven nou eigenlijk die baby kleertjes of school spullen? Maar ook hoe gaat het met het opzetten van ons eigen bedrijfje daar? Zijn er nieuwe samenwerkingen of hoe verloopt het. Blijf op de hoogte via mijn Blogs en facebookpagina.

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 7726

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 Oktober 2017

Kaapverdië in een ander opzicht

Landen bezocht: