Het is bijna zover - Reisverslag uit Nieuw-Beijerland, Nederland van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Nieuw-Beijerland, Nederland van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Nathasja

Blijf op de hoogte en volg Nathasja

15 April 2017 | Nederland, Nieuw-Beijerland

Zaterdag avond, zittend achter de laptop om nog het een en ander te checken en voor te bereiden. Vanmiddag de laatste inkopen gedaan in Oud-Beijerland en de koffers gepakt en ik moet zeggen op wat laatste dingetjes na zijn de koffers klaar voor take off.

De koffers wegen gemiddeld 26 kilo en zit helaas net 1 kilo over het gewicht, met zijn alle dus even duimen dat ik niet voor die ene kilo €5,00 hoef bij te betalen. Die €5,00 geven we liever daar uit natuurlijk, aan een lekkere cocktail of uuuuh aan de kindjes natuurlijk (a).

Maar voor ik verder schrijf wil ik iedereen een fijn paasweekend wensen! Voor mij een weekend van rustig aan, hier en daar gedag zeggen en verder zorgen dat de koffers helemaal ready zijn! Ik zelf moet natuurlijk ook helemaal ready zijn. De laatste was met kleding zit nu in het wasmachine, zodat de laatste dingen maandag nog ergens tussen de andere bagage gepropt kunnen worden. Want sjonge dat valt nog vies tegen, zoveel mogelijk in 1 koffer krijgen en deze dan ook nog fatsoenlijk dicht krijgen zonder er op te moeten springen. Maar jaja het is gelukt en zoals ik al zei, zelfs 1 kilo meer!

Wat ik zeker niet wil vergeten in dit bericht:
Ik wil iedereen die een donatie gedaan heeft ontzettend bedanken! Maar wil je nog een donatie doen, kan dat natuurlijk ook gewoon! Van de donatie worden dan school spulletjes, fruit of bouwmaterialen op Boa Vista gekocht en uit naam van Boa Vista Felicidade gedoneerd! Maar wat betekend Boa Vista Felicidade of in afkorting BVF nou eigenlijk vragen jullie je misschien wel af. Nou heel simpel, Boa Vista Geluk. Iedereen verdient dat toch ergens wel een beetje?!

Nou dit was het wel weer voor nu. Mijn volgende berichtje zal op Boa Vista zijn, of er moet natuurlijk de komende dagen iets onwijs gaafs gebeuren!

Nogmaals een heel fijn paasweekend aan iedereen. En tot snel!



  • 15 April 2017 - 21:44

    Caroline:

    Heel veel succes wijffie, al ben ik natuurlijk wel onwijs jaloers. Maar geniet ervan en doe iedereen maar de hartelijke groeten van mij. xxx

  • 15 April 2017 - 22:11

    Nathasja Wüst:

    Maar zie jouw snel weer :D

  • 15 April 2017 - 23:24

    Theo Bredius:

    Heel veel s6 en veel plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathasja

Mijn vakanties op Boa Vista, Kaapverdië. Wanneer wij weer eens afvliegen naar Boa Vista, liggen wij niet alleen maar lekker op het strand te genieten. Maar zijn wij ook druk bezig met van alles en nog wat! Op mijn profiel wil ik jullie graag op de hoogte houden van het werk dat wij doen. Uiteraard is dit ook op facebook te volgen, maar hier wil ik het graag in verhaal vorm met jullie delen, zodat iedereen op de hoogte blijft. Sinds 9-2-2017 is het officieel, Boa Vista Felicidade is een stichting en kunnen wij hopelijk nog meer betekenen voor de bevolking op Boa Vista. Maar op deze manier kan iedereen bijvoorbeeld nog beter hun eigen donaties volgen. Want waar blijven nou eigenlijk die baby kleertjes of school spullen? Maar ook hoe gaat het met het opzetten van ons eigen bedrijfje daar? Zijn er nieuwe samenwerkingen of hoe verloopt het. Blijf op de hoogte via mijn Blogs en facebookpagina.

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7714

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 Oktober 2017

Kaapverdië in een ander opzicht

Landen bezocht: