Trabalho - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu Trabalho - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu

Trabalho

Door: Nathasja

Blijf op de hoogte en volg Nathasja

18 Mei 2017 | Kaap Verdië, Sal Rei

Titel : Trabalho oftewel werk.
Ik heb besloten om het aanbod aan te nemen. Eind juni vertrek ik voor 4 maanden ongeveer Maar Boa Vista Kaapverdie. Heb het contract getekend en Ben de "nieuw" Nederlandse Tourguide voor Naturalia bij de turtle watching tours.

Het wordt een heel avontuur en Ik vind het ontzettend spannend, Maar Ik weet zeker dat het me gaat lukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathasja

Mijn vakanties op Boa Vista, Kaapverdië. Wanneer wij weer eens afvliegen naar Boa Vista, liggen wij niet alleen maar lekker op het strand te genieten. Maar zijn wij ook druk bezig met van alles en nog wat! Op mijn profiel wil ik jullie graag op de hoogte houden van het werk dat wij doen. Uiteraard is dit ook op facebook te volgen, maar hier wil ik het graag in verhaal vorm met jullie delen, zodat iedereen op de hoogte blijft. Sinds 9-2-2017 is het officieel, Boa Vista Felicidade is een stichting en kunnen wij hopelijk nog meer betekenen voor de bevolking op Boa Vista. Maar op deze manier kan iedereen bijvoorbeeld nog beter hun eigen donaties volgen. Want waar blijven nou eigenlijk die baby kleertjes of school spullen? Maar ook hoe gaat het met het opzetten van ons eigen bedrijfje daar? Zijn er nieuwe samenwerkingen of hoe verloopt het. Blijf op de hoogte via mijn Blogs en facebookpagina.

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 7702

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 Oktober 2017

Kaapverdië in een ander opzicht

Landen bezocht: