9 mei 2017 - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu 9 mei 2017 - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Nathasja Wüst - WaarBenJij.nu

9 mei 2017

Door: Nathasja

Blijf op de hoogte en volg Nathasja

09 Mei 2017 | Kaap Verdië, Sal Rei

Goedemorgen of in Nederland bijna goedemiddag,

Laat ik beginnen met WIJ ZIJN SUPER TROTS! Nou Zegt dat genoeg?

Het is alweer even geleden dat ik geschreven heb, en als je me vraagt wat heb je allemaal gedaan dan? Nou niet zoveel, maar ook weer wel! Ik zal het allemaal uitleggen.

Vorige week zaterdag is mijn moeder hier naartoe gevlogen en heb ik vooral veel tijd met haar doorgebracht. We hebben weer veel aan het bedrijfje gedaan, gesprekken gevoerd, bij apartamenten gekeken, samenwerkingen bevestigd, nog een bedrijfje geopend en noem zo maar op.

Verder hebben we gister onze alle eerste tour vanuit Boa Vista Carefy gehad en het was werkelijk super! Gezellige mensen, we hadden het goed voorbereid en we hadden een super taxi chauffeur die ons veilig overal heen gebracht heeft. Bedankt Ty! De foto's zijn snel op Boa Vista Carefy te zien. Maar we geven graag eerst de gasten de tijd om de foto's thuis te bekijken.

Het gaat goed hier, de aanvragen stromen binnen op Boa Vista Carefy en daar doen we het voor! Toeristen en Lokale helpen met het vinden van wat zij zoeken.

Even over het nieuwe bedrijfje, het bedrijfje heet Cabo Verde Carefy (Het moet natuurlijk wel gelinkt blijven) en we verkopen handgemaakte, tassen, schoenen, portomonees, kleding enz enz. Volg onze pagina op facebook voor alle nieuwtjes en verkoop plaatjes.

Verder kan ik met trots vertellen dat het schooltje waar ik me voor inzet een nieuwe naam heeft gekregen. Dit zonder onze weten in, maar de nieuwe naam van de school is Boa Vista Felicidade. Dit omdat wij zoveel voor het schooltje doen. Maar we hopen nog veel meer voor het schooltje te kunnen gaan doen natuurlijk. Volgende week gaan we weer en gaan we meer beeldmateriaal maken.

Hopelijk snappen jullie mijn begin, dat WIJ SUPER TROTS ZIJN, en ik hoop dat jullie weer met plezier hebben gelezen.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathasja

Mijn vakanties op Boa Vista, Kaapverdië. Wanneer wij weer eens afvliegen naar Boa Vista, liggen wij niet alleen maar lekker op het strand te genieten. Maar zijn wij ook druk bezig met van alles en nog wat! Op mijn profiel wil ik jullie graag op de hoogte houden van het werk dat wij doen. Uiteraard is dit ook op facebook te volgen, maar hier wil ik het graag in verhaal vorm met jullie delen, zodat iedereen op de hoogte blijft. Sinds 9-2-2017 is het officieel, Boa Vista Felicidade is een stichting en kunnen wij hopelijk nog meer betekenen voor de bevolking op Boa Vista. Maar op deze manier kan iedereen bijvoorbeeld nog beter hun eigen donaties volgen. Want waar blijven nou eigenlijk die baby kleertjes of school spullen? Maar ook hoe gaat het met het opzetten van ons eigen bedrijfje daar? Zijn er nieuwe samenwerkingen of hoe verloopt het. Blijf op de hoogte via mijn Blogs en facebookpagina.

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 7708

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 Oktober 2017

Kaapverdië in een ander opzicht

Landen bezocht: